پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه پیام تبریک صادر کرد

در آستانه فرارسیدن هفته معلم؛

«حامد خلیلی ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان، به‌ویژه معلمان فرهیخته‌ی منطقه چهاردانگه تبریک گفت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ متن پیام تبریک خلیلی‌ازنی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«اللهمَّ اغْفِر لِلْمَعَلِّمینَ وَ أطِلْ اَعْمارَهُمَ وَ بارِکْ لَهُمْ فِی کَسْبِهِمْ»؛ خدایا! آموزگاران را بیامرز، عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن».
[حضرت محمد (ص)، تاریخ بغداد، ج ۳، ص ۶۴]

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور به ویژه معلمان سخت‌کوش و پرتلاش شاغل در چهاردانگه که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف آموزشی در تلاش هستند، مخصوصا در ایام شیوع شدید ویروس کرونا که با مشقتی دوچندان به امر آموزش مشغول بودند و تدریس کتب را به صورت مرتب و مستمر دنبال کردند و در سال تحصیلی جاری در زیست بوم جدید نیز به خوبی آموزش حضوری را انجام دادند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.

حامد خلیلی‌ ازنی
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.