پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه؛ حفظ جایگاه رفیع معلم می تواند مهمترین دستاورد هر جامعه ای باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ “حامد خلیلی‌ازنی” در آئین تجلیل از معلمان نمونه چهاردانگه که صبح امروز در سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تمامی فرهنگیان این منطقه که در روستاهای دور و نزدیک با تمام توان تلاش می‌کنند، احادیثی از امامان معصوم در وصف جایگاه معلم بیان نمود و افزود: حفظ جایگاه رفیع معلم می‌تواند مهمترین دستاورد هر جامعه ای باشد.

🔹وی مصائب همکارانش در محیط کاری سخت چهاردانگه را برشمرد و تاکید کرد: تحمل همین سختی ها منجر به موفقیت تمامی همکارانم چه در مدرسه و چه در اداره شده است.

🔹این مقام مسئول ضمن اشاره به موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان چهاردانگه در مسابقات و جشنواره های استانی و کشوری اظهار کرد: هر چه در آموزش و پرورش چهاردانگه داریم از بزرگواری و محبت مردم این منطقه بزرگ است.

🔹خلیلی ادامه داد: تنها معلم نمونه ساروی در بین معلمین نمونه استان مازندران از چهاردانگه می‌باشد که ما به این امر افتخار می‌کنیم.

🔹رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در پایان بار دیگر از دست‌اندرکاران این مراسم بخصوص بخشدار منطقه و فرهنگیانی که در آن شرف حضور پیدا کردند تقدیر کرد و افزود: مجمع خیرین منطقه با مدیریت مهندس خادمی منشا خدمات رسانی در استان و حتی کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.