پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه؛ فرهنگیان منطقه علیرغم تمام چالش ها موفق ظاهر شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ “حامد خلیلی‌ازنی” ظهر امروز در کنار سایر فرهنگیان منطقه چهاردانگه در نماز جمعه شهر کیاسر حضور یافت و پیش از خطبه‌ های این آئین عبادی سیاسی سخنرانی کرد.

خلیلی در ابتدای سخن خود از زحمات همکارانش در مجموعه آموزش و پرورش که جهادگرانه در حال خدمت هستند تقدیر و تشکر کرد و افزود: آموزش و پرورش چهاردانگه وسیع ترین منطقه در استان مازندران است و با وجود چالش هایی که این امر به وجود آورده است، همکارانم بسیار موفق ظاهر شدند.

وی ضمن بیان عملکرد حوزه آموزش و درخشش فرهنگیان و دانش آموزان در مسابقات و جشنواره های استانی و کشوری اظهار کرد: فعالیت ۶ مدرسه شبانه روزی در چهاردانگه و ۵ مدرسه ابتدایی با تنها یک دانش آموز از عواملی است که موجب شده حتی در دوردست ترین روستاها نیز کسی از تحصیل محروم نشود.

این مقام مسئول برگزاری مناسبت های ملی مذهبی، محافل انس با قرآن و برگزاری دهمین یادواره شهدای دانش آموزی را از اقدامات حوزه پرورشی برشمرد و اضافه کرد: ما برای اولین بار در منطقه مرکز مشاوره را تاسیس کردیم و همچنین در سال تحصیلی جاری ۲۰۰ بسته نوشت افزار و ۹۰ سبد کالا در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار دادیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه احداث دو مدرسه در روستاهای پشرت و ترکام را از مهمترین دستاورد های حوزه پشتیبانی نام برد و تصریح کرد: الحمدلله کار در این دو روستا به سرعت در حال انجام است و این دو مدرسه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهند رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.