پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ذخایر کالاهای اساسی در مازندران مطلوب است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۱ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته است، افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان مبادرت به اجرای طرح ویژه نظارتی در سراسر استان کرده است.

وی با اشاره اینکه هم اکنون نیز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان در حال اجراست از تشکیل هزار و ۲۹۹ پرونده طی این مدت خبر داد و اعلام کرد: دو هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از ابتدای سال جاری در مازندران پلمپ شده است.

وی تصریح کرد: برای تأمین نیاز کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته شده و اقلامی همچون برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد، روغن و خرما به استان اختصاص یافته که میزان آن قابل توجه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته شده هیچ گونه کمبودی در تأمین اقلام اساسی خانوارها وجود ندارد و ذخایر انبارهای استان در بهترین شرایط موجود قرار دارد.

وی در پایان از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گران فروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 4908844
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.