پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری کیاسر با امام جمعه بخش چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر،شهردار و اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری کیاسر به مناسبت نکوداشت هفته شهرداریها و دهیاریها با امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام جلائی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر با تبریک روز شهرداریها و دهیاریها، اظهار داشت: در حال حاضر شهروندان کیاسر از عملکرد مجموعه شهرداری کیاسر رضایت دارند.

ایشان با بیان اینکه همه ما مسلمان هستیم و برنامه خودمان را باید بر اساس دین مبین اسلام انجام دهیم، گفت: دین اسلام همواره در تمام عرصه ها به وحدت،همکاری و در کنار هم بودن تاکید دارد.

امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر با اعلام اینکه موضوع آباد کردن شهر از وظایف اصلی شهرداریها محسوب می شود، افزود:نگاه شما در کار فقط کسب رضایت خداوند باشد،چرا که خدمت خلق، خدمت به دین خدا است.

سید حسن موسوی رئیس شورای شهر کیاسر گفت:سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است که باید به معقوله نیروی انسانی در سازمان توجه شود.

وی، از همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری در جهت رشد و توسعه شهر کیاسر تقدیر کرد و گفت: باید به پرسنل شهرداری اهمیت داد و از ظرفیت نیروی های انسانی شهرداری استفاده کرد.

مهندس کاظمی شهردار کیاسر گفت: با توجه به قدمت و سابقه تاریخی شهر کیاسر،این شهر در حوزه مدیریت شهری مغفول مانده است و در حوزه درآمد پایدار کمتر به آن توجه شده است.

وی افزود:شهرداری را با بیش از یک میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، وظیفه بنده است که حق الناس را پرداخت کنیم.

شهردار کیاسر نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شهرداری دانست و گفت: نیروهای انسانی شهرداری با انگیزه و متعهد به شهر بوده و تمام تلاش خودمان را برای رفاه کارکنان شهرداری انجام خواهیم داد چرا که توسعه شهر کیاسر با کمک این افراد اتفاق خواهد افتاد.

وی به عملکرد شهرداری در زمان مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: شهرداری در کنار سپاه و بسیج و نیروهای داوطلب مردمی در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری انجام داده است.

مهندس کاظمی با تاکید بر اینکه فعالیت های شهر هیچ وقت تعطیل نیست و کار مدیریت شهری همواره پویا است و تعطیلی نداریم، گفت: در این مدت دوماه از پرسنل خدوم شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می کنم که همواره در انجام کارها با ما همکاری داشتند.

وی،فقدان درآمد پایدار را دغدغه اصلی شهرداری کیاسر عنوان کرد و ادامه داد:باید با همدلی و هم زبانی فضاهایی ایجاد کنیم تا کسب درآمد پایدار داشته باشیم و زمینه خدمات به شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار کیاسر از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ساماندهی و هدایت آبهای سطحی شهر کیاسر خبر داد و گفت: تا پایان ماه جاری پیمانکار پروژه آسفالت نیز مشخص خواهد شد و همچنین بزودی سنگ شکن شهرداری نیز در مدار چرخه تولید قرار خواهد گرفت.

مهندس کاظمی از تشکیل کمیته عمرانی،فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر شهری با بکارگیری از نخبگان شهر کیاسر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: نخبگان شهر کیاسر که دغدغه توسعه شهر را دارند برای همکاری با شهرداری اعلام آمادگی کردند ما باید از ظرفیت آنان برای پیشرفت شهر بکارگیری کنیم.

وی در پایان گفت: قطعادر خصوص رفاه و آسایش همکاران و خانواده های آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد،امیدواریم نویدبخش روزهای خوبی برای مردم شهر کیاسر باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.