پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار رئیس جهاد کشاورزی چهاردانگه و مسئول کتابخانه های ساری با امام جمعه چهاردانگه

روز گذشته دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ آقای بهرام محمدپور رئیس جدید جهاد کشاورزی بخش چهاردانگه که به جای مهندس فتحی ریاست پیشین این نهاد منصوب شده است برای ارائه ی گزارش با حجت الاسلام اسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفتر وی دیدار کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ مسئول کتابخانه های عمومی ساری و همچنین مسئول کتابخانه عمومی کیاسر با حجت الاسلام تیموری دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری طی این دیدار گفت: همان طور که جوانان را باید به کتاب خوانی تشویق کرد با دقت بیشتر باید به جوانان کتاب خوب و با محتوا معرفی کرد.

 

وی در خصوص اهمیت کتاب و کتاب خوانی گفت: همان طور که به تعذیه و سلامت جسم اهمیت داده می شود باید به غذای روح و روان توجه کرد، یکی از مهمترین مسائل همین کتاب است و این که چه نوع کتابی در اختیار جامعه قرار بدهیم.

 

حجت الاسلام تیموری افزود: باید به نوع کتاب توجه داشت که خدای نکرده هر کتابی در اختیار مردم قرار نگیرد با انتشار کتاب های نامناسب قطعاً جامعه آسیب می بیند و ضرر های روحی و روانی در پی خواهد داشت. وقتی کتاب با محتوی سالم به دست مردم و جامعه برسد قطعاً پویایی و نشاط علمی، فرهنگی در آن جامعه گسترش می یابد.

 

همچنین روز گذشته دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ آقای بهرام محمدپور رئیس جدید جهاد کشاورزی بخش چهاردانگه که به جای مهندس فتحی ریاست پیشین این نهاد منصوب شده است برای ارائه ی گزارش با حجت الاسلام اسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفتر وی دیدار کرد.

 

 didar-2

didar-1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.