پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار امام جمعه ،بخشدار و فرمانده سپاه کیاسر با مردم روستای کارنام

دیدار حجت الاسلام تیموری امام جمعه، اسماعیل امینی بخشدار، جواد کردان فرمانده سپاه کیاسر از روستای کارنام با حضور علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون ، کار ، رفا اجتماعی.

1

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری اعلام کرد، امشب ششم بهمن 1393 حجت الاسلام تیموری امام جمعه و اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در ادامه دیدار با مردم، بسیجیان و خانوده های معزز شهدا ، در روستای کارنام حضور  پیدا کردند.

 

 در این دیدار علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی که از روستای کارنام می باشد حضور داشتند.

 

ابتداء بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به امام جمعه و همراهان خیر مقدم عرض کرده و با توجه به سالگرد ششم بهمن سال 1360 آمل برای شهدای این واقعه علو درجات را مسئلت نمود.

 

وی از حضور امام جمعه، بخشدار و فرمانده بسیج سپاه کیاسر در روستای کارنام و دیدار با مردم این روستا تقدیر و تشکر نمود.

 

حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه در جمع بسیجیان روستای کارنام ضمن اشاره به حماسه ششم بهمن سال 1360 آمل ، با اشاره به اسناد و روایات گفت: انسان را می توان بالاتر از ملایک دانست به شرط اینکه مورد تربیت صحیح و خدایی قرار گرفته باشد.

 

در ادامه حجت الاسلام تیموری بسیجیان را زمینه ساز تربیت یاران  و سربازان امام زمان دانست.

 

در این نشست صمیمی بخشدار چهاردانگه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین اهالی خونگرم روستای کارنام، ضمن گرامی داشت حماسه ستودنی مردم در  ششم بهمن به اهم  اقدامات انجام شده در بخش چهاردانگه پرداخت.

 

کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر در جمع بسیجیان این روستا گفت: حضور بسیجیان مانع از تکرار صحنه مظلومیت شیعه است.

 

کردان مقام شامخ شهدا را بالاتر از این دانست که به بیان خاکیان بیایید.

 

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

1 نظر
  1. رضا شجاعی می گوید

    ما جوانان و بسیجیان بخش ۴دانگه از زحمات و حضور آقای کردان که واقعا باعث تحول در بسیج بخش در این مدت کوتاه شدند تشکر میکنم و به نمایندگی از همه بسیجیان به ایشان میگوییم:خدا قوت سرباز ولایت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.