پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر فلاح از چهاردانگه نماینده سازمانهای مردم نهاد استان شد

چهارمين دوره انتخابات تعيين نماينده سازمان های مردم نهاد در هيات نظارت استان مازندران برگزار و علی فلاح، با ۱۴ رای به عنوان نماينده اين سازمان انتخاب شد.

3

 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شادمان، مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در این جلسه با اشاره به این كه تنها در سایه اعتماد به مردم، دموكراسی با همه ابعادش جلوه گر خواهد شد، بیان داشت: اعتماد به مردم، احترام به آراء آنان است.

شادمان، خاطر نشان كرد: انتخابات در ایران اسلامی، نشانگر احترام گذاشتن به فكر، رای و اندیشه مردم و متخب مردم، مورد احترام و وثوق است.

مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، تصریح كرد: نماینده سازمان های مردم نهاد باید بریا به نمایش گذاشتن چهره و ماهیت راستین این سازمان تلاش نماید و با دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها نهایت تعامل را برقرار نماید.

گفتنی است؛ چهارمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران، علی فلاح با ۱۴ رای به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد استان در هیات نظارت، محمد رضا غلامی با ۱۰ رای به عنوان نماینده علی البدل اول و سعید قبادیان با ۶ رای به عنوان نماینده علی البدل دوم انتخاب شدند.

علی فلاح پیش از این دو بار به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران فعالیت می نمود.

دكتر علي فلاح اهل روستاي نوكنده از توابع دهستان گرماب بخش چهادانگه مي باشد.

3 نظرات
  1. اهنگری می گوید

    از آقای دکتر شیرزاد محمدنژاد کیاسری مدیر عامل موسسه مردم نهاد فضای سبز پایدار به خاطر زحماتی که در شهر کیاسر کشیدند سپاسگزارم.

  2. محمد جوادیان می گوید

    باعث مسرت و شادی ماست حضور بزرگانی از روستای نوکنده در سمت و جایگاههای رفیع جامعه،آرزوی موفقیت و پیروزی برای آقای فلاح داریم.

  3. مهدی می گوید

    آرزوی موفقیت برای همه چهاردانگه ای ها در عرصه های مدیریت استان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.