پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر زکیه تلمادره‌ای: کیفیت آموزش، اولویت استادان و مدیران موسسه «راهیان نوین دانش ساری»

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: دکتر زکیه تلمادره‌ای در گفت‌وگو با شمال نیوز گفت: موسسه آموزش عالی «راهیان نوین دانش ساری» از سال ۱۳۸۵ با مجوز وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و با شماره ثبت ملی ۱۰۷۶۰۳۶۶۶۱۵ فعالیت آموزشی خود را کلید زد با این رویکرد که گام‌های موثری در ارتقاء تراز علمی دانشجویان در سطح ملی بردارد.

رئیس موسسه «راهیان نوین دانش ساری» اظهار داشت : این موسسه با داشتن اساتید مجرّب و فضای آموزشی و ورزشی مناسب و داشتن ۲۲ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد در کیلومتر ۵ جاده ساری _ قائم‌شهر جنب هتل نوید شرفدارکلا سفلا در رشته‌های مورد نیاز و کاربردی به صورت تمام وقت فعالیت دارد.

وی در همین رابطه افزود: کارشناسی ارشد در رشته‌های حسابداری، مدیریت بازرگانی و زبان و ادبیات فارسی و همچنین کارشناسی در رشته‌های روانشناسی، حسابداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مهندسی معماری، علوم و مهندسی خاک و مدیریت کسب و کارهای کوچک بخشی از رشته های این مرکز آموزش عالی است.

دکتر زکیه تلمادره ای همچنین افزود: موسسه آموزش عالی راهیان نوین دانش ساری علاوه بر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته هایی چون مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، حسابداری، مهندسی اجرایی عمران و مهندسی معماری دارد و دوره کاردانی رشته های امور بانکی، حسابداری، مدیریت بازرگانی و امور اداری نیز دانشجو می پذیرد.

وی با توجه به اینکه استان مازندران از نظر تعدد مراکز علمی و موسسات آموزش علمی جایگاه دوم یا سوم کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: آنچه که برای این موسسه اهمیت محوری دارد، کیفیت آموزش است که در سایه برنامه ریزی کادر اداری و همت و تلاش ویژه استادان فرهیخته محقق شده است و این موسسه در بسیاری از شاخص های کیفی در مقایسه با سایر موسسات آموزش علمی، جایگاه ویژه ای دارد.

او در پایان گفت: موسسه آموزش عالی راهیان نوین دانش ساری همچنین دارای استعداد، زیرساخت و امکانات لازم برای پذیرش ظرفیتی بیش از دانشجویان موجود است و آمادگی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و برگزاری سمینار ها، نمایشگاه ها و جشن های دانشجویی را دارد.

گفتنی است ؛ این موسسه با داشتن مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت از وزارت علوم و تحقیقات و فنآوری آمادگی برگزاری دوره های کوتاه مدت در رشته های جهانگردی و نرم‌افزاری و مهندسی و برگزاری سمینارهای علمی-پژوهشی را داشته که دانشجویان و دستگاههای اجرایی می توانند با انعقاد قرارداد نسبت به ثبت‌نام اقدام فرمایند

همچنین از نکات مهم و قابل توجه اینکه ، مدارک فارغ التحصیلان این موسسه به تایید وزارت علوم رسیده و قابل ترجمه در سایر کشورها نیز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.