پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر حسینعلی ابراهیمی کارنامی گزینه اصلی کسب ریاست سازمان محیط زیست

0

دکتر حسینعلی ابراهیمی با تجربه به عنوان کارشناس، رئیس اداره شهرستان و مدیرکلی اداره کل محیط زیست استان‌‌های سمنان، مرکزی، فارس و مازندران از بدنه این سازمان مهم و راهبردی بوده و تجربه کافی برای کسب این منصب دارا می‌باشد.

یکی از جالش های عمده کشور در حال حاضر چالش زیست محیطی می‌باشد. باید کسی منصب ریاست این سازمان مهم را تصاحب کند که تجربه و شناخت کافی نسبت به مشکلات و چالش های زیست محیطی و راه حل مشکلات را داشته باشد و این امر موقعی امکان پذیر است که تجربه کافی در این نهاد مهم داشته باشد.

سازمان محیط زیست با استفاده از تجارب کشورهای پیشرفته هم به بهترین شکل ممکن باید محیط زیست کشور را از آسیب حفط کند و همچنین جبران آسیب های گذشته شود و مانع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نشود.

نتایج نظر سنجی ای که اتحادیه انجمن های علمی محیط زیست ایران با همراهی شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی ایران به منظور انتخاب ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران انجام دارد،بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از دانشگاهی،فعالین زیست محیطی،احرایی و مجموع دکتر حسینعلی ابراهیمی کارنامی پیشتاز این نظر سنجی می باشد.

با توجه به نظر دکتر پزشکیان ریاست منتخب جمهوری که ایده کارشناسی را در برنامه کاری خود دارد دکتر ابراهیمی اکنون با کوله باری از تجربه بهترین گزینه برای کسب ریاست سازمان محیط زیست کشور می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.