پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر بابایی؛ ساری تاکام تا پایان سال افتتاح می شود

0

دکتر بابایی نماینده مردم شهرستان ساری در جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه با بیان اینکه منطقه هزار جریب از مناطق پر افتخار می باشد ابراز کرد افتخار می کنیم که در بخش فرهیخته تاریخی و دیار علویان زندگی می کنیم.

بابایی کارنامی با اشاره به شعار سال مهار تورم و رشد تولیدگفت تمام تلاش ما تحقق این شعار می باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه به جای بزرگ کردن آدم ها باید اندیشه ها را بزرگ کنیم و مردم از ما کار صادقانه می خواهیم افزود ما مدیون شهدا هستیم و بخش چهاردانگه مهد ۲۲۰ شهید می باشد.

وی با اظهار اینکه ما فرهنگ کار در منطقه نهادینه نکردیم و در این مدت کارهای بزرگی توسط نظام در بخش چهاردانگه انجام شده ادامه داد با مشارکت مردم توسعه تحقق پیدا می کند.

دکتر بابایی کارنامی از مدیرکل گردشگری خواست یکی از معاونین را مسئول پیگیری بخش چهاردانگه نماید و ادامه گفت وقتی مسئولی به مردم قول داد باید قول آن تحقق پیدا کند.

وی با اعلام کرد محور ساری تاکام تا پایان سال افتتاح و سد چهاردانگه در چرکت امسال کلنگ زنی می شود و آینده چهاردانگه به احداث سد چهاردانگه بستگی دارد.

نماینده چهاردانگه ای مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری تاکید کرد تا نتیجه رسیدن آب پشتکوه تلاش می کنم و زیر ساخت مخابرات امسال توسعه پیدا می کند همچنین پیگیر احیای ذوب آهن کیاسر هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.