پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ديدارنماينده رهبرمعظم انقلاب با خانواده مرحوم آيت الله شجاعي كياسري

نماینده رهبر معظم انقلاب با خانواده مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری صبح امروز دیدار کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، صبح امروز سه شنبه 18 آذر 1393 حجه الاسلام والمسلمين سعیدی و حجه الاسلام والمسلمين حسینی نماینده مقام معظم رهبری با خانواده و همچنین همسر مرحوم آیت الله شجاعی كياسری دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری مراتب همدردی و ابراز تاسف رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای را نسبت به درگذشت عالم ربانی آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری به خانواده آن مرحوم ابراز کرد.

 

ayat-allah-shojaei-didar

 

لازم به يادآوري است كه مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری، در زمان حياتشان در تاريخ 26 شهريور 1393در شرایطی كه خودشان در بستر بیماری بودند پس از بهبودی حضرت آيت الله خامنه اي نامه ای را به مناسبت بهبودی و سلامتی رهبر معظم انقلاب به ایشان نوشته بودند که متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر فرزانه مد ظله و دامت برکاته

سلام علیکم

 

از عمق جانم٬ رب رحیم و رئوف و حکیم را ستوده و سپاس می گویم که دعای از دل برخواسته ی میلیون ها بنده مخلص خود، من الصدر الی الساق را در سراسر جهان مخصوصا ایران مستجاب فرموده، حضرتعالی را صحیحاً و سالماً کما کُنتَ بر مسند هدایت مورد رضایتش مستقر فرموده، للله الحمد و له الشکر.

 

امیدوارم دعای رسای آن وجود شریف را در مورد عامه مسلمین بالاخص ملت بزرگوار ایران مستجاب فرماید و ملت سزاوار و حق شناس ایران بزرگ را در سایه عزت و عظمت و ولایت و درایت و هدایت و اخلاص حضرتعالی و عنایت ویژه حضرت بقیه الله ارواحنا فداه به آرزوهای معقول و مشروع او برساند. اَدام اللهُ نعمت ولایتکم.

 

سید حسن شجاعی کیاسری

۱۳۹۳/۶/۲۶

 

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

Shojaei-Kiasari-nameh

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.