پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دو سمت جاده ساری به کیاسر را پاکسازی خواهیم کرد

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز رسانه ای شهرداری ساری،مهندس حسن کلانتری جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری در مصاحبه ای برنامه های تدوین شده در این ستاد را تشریح کرد و گفت : با برگزاری مراسم نوروزی خوانی در جای جای ساری به استقبال بهار و نوروز خواهیم رفت .

 

به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری مهندس کلانتری در این مصاحبه ضمن بیان این مطلب که ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری مرکز استان از معاونان؛ شهرداران مناطق ؛ مدیران عامل سازمانهای دهگانه و مدیران برخی واحدها تشکیل گردیده و ریاست آن بر عهده دکتر عبوری می باشد گفت : قبل از هر مطلبی باید تأکید کنم چون در سال گذشته ساری در جمع پنج شهر برتر گردشگری در حوزه بیتوته شبانه قرار گرفت با توصیه دکتر عبوری اراده کردیم تا ساری را کاندیدای سه شهر برتر گردشگری نمائیم به همین دلیل برنامه های بسیار ارزنده و قابل توجهی تنظیم کرده ایم که قطعاً روزهای بسیار خاطره انگیزی برای مسافران نوروزی بدنبال خواهد داشت .

 

وی در پیوند با این برنامه ها ایجاد شهری عاری از خاک و نخاله در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد : آذین بندی ، نورپردازی و ریسه های نوری جدید بخش دیگری از برنامه های ستاد است . ضمن انکه المان های نوری جدید در هسته مرکزی و ورودی و خروجی شهر نصب خواهد شد .

 

وی سپس لکه گیری آسفالت معابر را مورد اشاره قرار داد و افزود : سه کمپ نوروزی با شکل و شمایل بومی و محلی در ورودی های شرقی ؛ غربی و جنوبی ایجاد میشود و ۲۲ نیروی آموزش دیده با لباس های محلی در آنجا مستقر می شوند تا ضمن خیر مقدم به مسافران پنجاه هزار بسته فرهنگی را توزیع کنند که شامل کیسه زباله ویژه خودرو ؛ سی دی های رادیو ساری ؛ پازل کودکان ، نقشه ساری و استان و چند مورد دیگر است که مضامین فرهنگی و محلی دارند .

 

جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اینکه اسکان مسافران در تمامی نقاط شهر در تعطیلات نوروزی ممنوع است گفت : به همین خاطر بوستان قائم را بصورت صد در صد بازپیرایی کرده و برای اسکان آنان در نظر گرفتیم که از کلیه امکانات حتی فروش اقلام مورد نیاز برخوردار است . حتی برای کودکان و خردسالان هم شهر بازی جدیدی در آنجا ایجاد شده است تا اوقات خوش و خوبی را به ارمغان آورد .

 

وی سپس برگزاری  تور ساری گردی را یکی دیگر از برنامه های این ستاد عنوان کرد و افزود : هم تور نیمروزی برگزار می شود و هم تور دو روزه تا مسافرانی که تمایل دارند تمامی نقاط شهرستان ساری را بازدید کنند در این تورها ثبت نام نمایند

 

 مهندس کلانتری معاون خدمات شهری شهرداری ساری سپس افزود : در کنار این برنامه ها به پاکسازی ساری می پردازیم و حتی دو سمت جاده ساری به کیاسر را پاکسازی خواهیم کرد و سرانجام آنکه برای اولین بار در تمامی نقاط ساری اعم از دوربرگردانها ، لچکی هاو میادین بصورت چشمگیری گلکاری خواهیم داشت تا در کنار رنگ آمیزی جدول ها ، سیمای ساری  از همیشه با شکوهتر ترسیم گردد .

 

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    دست مریزاد خسته نباشید خدا قوت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.