پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دو تصادف خونین و جان باختن سه نفر در جاده ساری – قائم شهر

شب گذشته در جاده ساری قائمشهر بر اثر انحراف و واژگونی دو دستگاه خودروی پژو پارس در دو حادثه جداگانه ۳ نفر جان باختند و ۶ نفر مصدوم شدند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران،در گفتگو با خبرنگار گفت:در حادثه اول که در ساعت ۲۳:۴۳ چهارشنبه شب ۱۰ آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد،یک دستگاه پژو پارس در روبروی اداره کل بحران استان در جاده قائمشهر- ساری به پل عابر پیاده برخورد کرد.

وی افزود : در این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاههای آل یاسین،ارطه و راهبند اعزام شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران گفت : در این حادثه متاسفانه دو خانم ۱۳ و ۲۵ ساله در دم جان باختند و یک خانم ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد و یک خانم ۱۷ ساله مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شد.

اشکپور افزود : در حادثه دوم که در ساعت ۱:۵۴ بامداد امروز پنجشنبه ۱۱ آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد در اثر انحراف و واژگونی پژو پارس در جاده قائمشهر- ساری روبروی بازار ماهی فروشان بود.

وی گفت :در این حادثه ۳ آقا و ۲ خانم مصدوم شدند که توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.