پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دوپینگ فرنگی کار بابلی مثبت اعلام شد

پس از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگ یکی از فرنگی کاران المپیکی کشورمان، این کشتی گیر به مدت ۴ سال از حضور در تمامی میادین محروم شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: پس از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگ یکی از فرنگی کاران المپیکی کشورمان، این کشتی گیر به مدت ۴ سال از حضور در تمامی میادین محروم شد.

نتیجه آزمایش دوپینگ بشیر باباجانزاده اهل بابل که دارنده مدال برنز جهان که نماینده سنگین وزن کشورمان در بازی های المپیک ریو هم بود مثبت اعلام شد.

این کشتی گیر به مدت ۴ سال از حضور در تمامی میادین محروم شد و با این اوصاف شاید وی برای همیشه از دنیای کشتی خداحافظی کند.

بر همین اساس حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی با تائید این خبر گفت: طبق اعلام اتحادیه جهانی بشیر باباجان زاده به دلیل ارتکاب به دوپینگ در رقابت های جام جهانی شیراز چهار سال محروم شده است.

بنی تمیم تصریح کرد: اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را پس از رقابت های المپیک برزیل بصورت رسمی اعلام نموده است و موضوع مذکور ربطی به  مسابقات المپیک ندارد.

وی خاطر نشان کرد: البته این موضوع تاثیری در قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی شیراز نیز نخواهد داشت./باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.