پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت قدم های بزرگی را در خودکفایی و تولید بر داشته است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، سردار  محمدنبی رودکی روز چهارشنبه در دومین یادواره شهدای یگان ویژه مازندران در ساری افزود : دولت در مسیر تولید و رفع نیازهای مردم و همچنین قطع وابستگی به خارج در سال های اخیر اقدامات موثری انجام داد که به فرمایش مقام معظم رهبری در آینده ای نه چندان دور ثمرات این اقدامات را مردم خواهند دید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ورود دولت به عرصه حمایت از تولید و رفع نیاز مردم را بموقع توصیف کرد و اظهار داشت: در مسیر پیش رو باید یکصدا و متحد همچون زمان دفاع مقدس مقاومت کنیم.

فرمانده لشگر ۱۹ فجر شیراز در دوران دفاع مقدس توضیح داد : محاسبات آمریکا و دیگر قدرت های جهان نسبت به نیروی نظامی کشور همواره مانع فکر حمله نظامی آنها به ایران می شود و بازدارنده بوده است .

سردار رودکی افزود: آمریکا و استکبار جهانی هنوز خاطرات شکستشان در جنگ تحمیلی را فراموش نکرده اند و از این رو  طمعی برای حمله به ایران ندارند.

وی برگ برنده  بازدارندگی نظامی ایران در مقابل دشمنان را روحیه شهادت طلبی جوانان دانست و گفت: دشمن بشدت از شهادت طلبی و بی باکی جوانان ما هراس دارد و این درس جنگ تحمیلی بوده است .

دومین یادواره شهدای یگان ویژه استان مازندران با حضور نیرو های یگان ویژه ، خانواده شهدای یگان ویژه و فرمانده های یگان ویژه استان و کشور در ساری برگزار شد.

ایران اسلامی یک هزار و ۲۰۰ شهدای یگان ویژه دارد که از این تعداد ۶۶ شهید متعلق به استان مازندران می باشد.

 ۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.