پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دوره آموزشی تئاتر در پردیس دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

0

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری دوره آموزشی تئاتر از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد این استان در پردیس دانشگاه مازندران خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، سید محمد حسینی اظهار کرد: از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره آموزشی تئاتر در رشته‌های نمایش‌نامه نویسی و بازیگری  برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و مسئول کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران به آموزش هنرجویان می‌پردازد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه هنرجویان در این دوره‌های آموزشی به فراگیری مباحث تئوری و عملی نمایش‌نامه نویسی و بازیگری خواهند پرداخت، گفت: هنرجویان پس از پایان ترم و گذراندن دوره به عنوان پروژه پایان ترم، نمایشی را نیز در سطح دانشگاه به اجرا در می‌آورند.
حسینی خاطرنشان کرد: کانون تئاتر سیاوشان از کانون‌های فرهنگی و موفق جهاد دانشگاهی است که تاکنون در سطح دانشگاه‌های مازندران، علوم پزشکی بابل، ساری و علمی کاربردی به اجرای نمایش پرداخته است.
وی یادآور شد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند ‌جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به دفتر جهاد دانشگاهی مازندران واقع در ساختمان شماره سه شیمی در پردیس دانشگاه مازندران  مراجعه و یا با شماره‌های ۰۱۱۳۵۳۰۲۳۴۳، ۰۱۱۳۵۳۰۲۳۴۱ و ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۲۴ تماس حاصل کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.