پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر میرنقی موسوی یکی از مفاخر استان مازندران در گذشت

دکتر میرنقی موسوی که یکی از مفاخر استان مازندران به شمار می رفت در گذشت

0
 
 به گزارش پایگاه بری چهاردانگه: دکتر میر نقی موسوی دانشیار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد که عمر خود را در راه ارتقاء سلامت جامعه، تربیت دانشجویان، اجرای طرحهای تحقیقاتی و خدمت صادقانه به مردم صرف کرده بود پس از تحمل یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت.
مراسم تشییع شادروان دکتر میر نقی موسوی امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه در صحن آزادی بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و مراسم وداع با پیکر آن مرحوم ساعت ۹ صبح ، با حضور اعضاء هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) برگزار شد. قرار است پیکر مرحوم دکتر میرنقی موسوی برای تدفین به زادگاهش واقع در بهشهر انتقال یابد.

شادروان دکتر میر نقی موسوی فلوشیپ ویتره و رتین متخصص چشم پزشکی از سال ۱۳۷۷ مدیر گروه چشم پزشکی و از سال ۱۳۸۱ ریاست بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را برعهده داشته است.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور آموزشی و رییس انجمن چشم پزشکان خراسان از دیگر مسئولیت های این استاد فقید بوده است.
عضو کمیته تخصصی هیئت ممیزه دانشگاه ،عضو مشاور در کمیته منتخب پایان نامه های دانشکده پزشکی ،مسئول برنامه ریزی امور آموزشی کارآموزان و کارورزان بیمارستان امام رضا(ع) ،مسئول برنامه ریزی امور آموزشی دستیاران بخش چشم بیمارستان امام رضا(ع) عضو کمیته ثبت عوارض داروها در استان خراسان، عضو کمیته آموزشی پژوهشی بیمارستان امام رضا(ع) ،کارشناس علمی در رسیدگی به پرونده شکایات در هیئت بدوی انتظامی سازمان نظام پزشکی خراسان ،از جمله خدمات دکتر موسوی بوده است.
انجام طرح های تحقیقاتی و پژوهشی متعدد و آموزش گروه های مختلف دانشجویان از دیگر خدمات دکتر میر نقی موسوی در دوران خدمتش بوده است. و در نهایت پس از ۵۸ سال تلاش ارزنده و پس از یک دوره بیماری به لقای حق شتافت.

پیام تسلیت وزیر بهداشت به جامعه چشم پزشکی کشور
در پی درگذشت دکتر میرنقی موسوی؛ استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر هاشمی در پیامی این ضایعه را به خانواده ایشان و جامعه چشم پزشکی کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دوست و همکار گران‌قدر دکتر میرنقی موسوی، استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شنیدم.
این ضایعه را به خانواده ایشان، تمامی همکاران، دانشگاهیان و به‌ویژه جامعه چشم پزشکی کشور تسلیت می‌گویم و از پروردگار منّان، رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی
 

دکتر قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  به مناسبت درگذشت استاد گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر میرنقی موسوی که از مفاخر استان مازندران به شمار می رفت پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد :

 

هوالباقی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد فرهیخته دانشگاه جناب آقای میرنقی موسوی  موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب گردید.

آن مرحوم که از مفاخر استان مازندران بود ، سال‌های متمادی عمر خود را در تعلیم و پرورش دانشجویان سپری و با عشق و اخلاص، خدمات ارزشمندی را به میهن اسلامی ارائه نمود. اینجانب درگذشت این استاد ارجمند را به بازماندگان ایشان، اساتید، دانشجویان و مردم شریف مازندران  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت و برای بازماندگان گرامی شان صبر و اجر مسئلت  دارم. روحشان شاد.

 

دکتر قاسم جان بابایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.