پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اظهار اینکه دفاع مقدس از ماندگارترین افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود، افزود: امروز باید فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادتها و جانفشانی‌های ملت سلحشور ایران اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: دفاع مقدس مؤلفه‌های جدیدی از مقاومت و ایستادگی را در عرصه‌های بین المللی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند احیای فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: دوران دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و یاوه گویی های آنان است.

امام جمعه ساری به مقاومت و ایستادگی ایران برابر نظام استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: از این رو این دوره از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور و تجلی مقاومت و ایستادگی است خواستار برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ این دوران در جامعه اسلامی شد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به بازگشایی مدارس و آموزش‌های مجازی دانش آموزان، برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی شبکه‌های تلویزیونی و استانی برای آموزش از راه دور دانش آموزان را لازم و ضروری برشمرد.

وی همچنین با گرامیداشت سال جهش تولید تاکید کرد باید با الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس برای رونق بخشی به تولید تلاش و کوشش کنیم و همه باید در این زمینه وارد میدان شوند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه امروز به رغم تحریم‌ها تا مرز خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است، یادآور شد: خواستن توانستن است و ملت اگر بخواهد می‌تواند به اهداف دست یابد.

کد خبر 5026785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.