پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دفاع مقدس بزرگترین دستاورد انقلاب است

0

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما کاری در رابطه با دفاع مقدس انجام ندادیم و برای  استانی مانند گلستان که بیش از4 هزار شهید و 17 هزار جانباز و33 هزار رزمنده داشته زیبنده نیست که مرکز فرهنگی دفاع مقدس نداشته باشد.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله میر عمادی در جمع خبرنگاران که در محل باغ موزه استان انجام شد در رابطه با اهمیت دفاع مقدس اظهار کرد: تداوم انقلاب به برکت خون شهداست و مسیر آینده انقلاب اسلامی به وسیله عزیزانی که جانشان را فدا کردند رقم می خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دفاع مقدس از این جهت که در آن انسانهای پاک به مرحله کمال رسیدند و جانشان را تقدیم کردند و فضیلتهایی چون رشادت و جوانمردی و ایثار را به نمایش گذاشته اند ارزشمند است.

وی افزود: انقلاب از سرمایه و گنجینه ای به نام دفاع مقدس برخوردار است و نگاه ما به آن نباید فقط اینگونه باشد که جنگی اتفاق افتاده و تمام شده بلکه دفاع مقدس الگویی از استقلال و رمز پایداری و ایستادگی است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: دفاع مقدس سبب خودباوری ملت ما شد به طوریکه در آن ما از هیچ به اعلا و از صفر به صد رسیدیم.

وی گفت: اگر از ما سوال کنند بزرگترین دستاورد انقلاب چیست باید گفت دفاع مقدس بزرگترین دستاورد است چرا که دفاع مقدس مجموعه ای از آرمانهایی بود که یکی پس از یکدیگر به ظهور می رسد.

وی ادامه داد: این خودباوری و اعتماد به وعده های الهی امروز هم وجود دارد و یقینا با تاسی از آن دوران می توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امدادهای غیبی و عنایت خداوند همانند دوران دفاع مقدس شامل کشور ماست و همه شاهد بودند در فتنه 88 با وجودیکه همه دشمنان یقین داشتند جمهوری اسلامی کارش تمام است اما نصرت الهی و همراهی مردم باعث نابودی توطئه شد.

آیت الله میرعمادی گفت: اینکه رییس جمهور آمریکا در برابر ملت ایران مانند حیوان وحشی نعره می زند به این دلیل است که از قدرت ایران می رسد چرا که خداوند رعب و وحشت مومنان را در دل کفار می اندازد.

photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۱۸ ۱۱ ۱۹ ۱۰

وی با بیان اینکه باید ابعاد ناشناخته دفاع مقدس تبیین شود افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند باید ابعاد مختلف دفاع مقدس به درستی تبیین شود.

وی ادامه داد: هیچ اثری مانند آثار دفاع مقدس تاثیر گذار نیست و باید با زبان روز  و در قالبهای گوناگون آن را مطرح کنیم.

این عالم اهل استان گلستان توضیح داد: در برنامه ریزی باید مخاطبان دفاع مقدس را عموم  مردم بدانیم نه یک عده خاص و لی در عین حال نباید آثاری تولید کنیم که وزانت آن دوران کم شود.

آیت الله میرعمادی گفت: برخی فیلمهایی تولید می کنند و یا کتابهایی  را می نویسند که با آن فرهنگ هم خوانی ندارد و یا مطالبی که در جنگ وجود نداشته را برجسته می کنند که این تحریف کردنها ظلم به دفاع مقدس است.

وی افزود: تحریف ارزشهایی مانند عاشورا و دفاع مقدس از جمله برنامه های دشمن است و سادگی است که فکر کنیم نشان دادن اعترافات کسانی که مثلا  می گویند از جنگ و انقلاب پشیمانیم اتفاقی است، و مطعنا این کارها برنامه ریزی شده و با هدف محو و یا کمرنگ کردن آن ارزشهاست.

این عالم گلستانی با گلایه از نبود پارک موزه ای در استان گفت: ما کاری در رابطه با دفاع مقدس انجام ندادیم و برای  استانی که بیش از 4هزار شهید و 17 هزار جانباز و33 هزار رزمنده داشته زیبنده نیست که مرکز فرهنگی دفاع مقدس است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.