پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت از داور زن کیاسری به مسابقات قهرمانی آسیا در چین

نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا از سمانه محسنی کیاسری داور مطرح مازندران برای قضاوت در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا به صورت رسمی دعوت کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فاطمه بوداغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محسنی کیاسری به عنوان کمک داور در این مسابقات حضور خواهد داشت.

 

وی گفت: شیوا یاری هم از ایران به عنوان داور به این مسابقات دعوت شده است.

 

بوداغی گفت: دو داور ایرانی به همراه داورانی از کشور های استرالیا ، ژاپن ، چین ،امارات متحده عربی ، سوریه ، کامبوج و ویتنام حضور دارند.

 

نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان افزود : این داوران پس از انجام آزمایش آمادگی جسمانی و گذراندن کلاس های آموزشی این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

 

مسابقات فوتبال دختران کمتر از ۱۶ سال آسیا روزهای ۷ تا ۱۵ شهریور در کشور چین برگزار می شود.

 

سمانه محسنی کیاسری ، داور مازندرانی یکی از داوران مطرح کشورمان در سال های اخیر بوده که بسیاری از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را قضاوت کرده است.

 

سمانه محسنی کیاسری متولد مرداد ۱۳۶۲ اهل کیاسر و از سال ٢٠١٠ تا کنون در لیست کمک داوران بین المللی فیفا و ای اف سی قرار دارد. وی علاوه بر اینکه در لیگ برتر ایران قضاوت می کند در سایر لیگ های داخلی و همچنین در تورنمت های مختلف آسیایی به قضاوت می پردازد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.