پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت امام جمعه و بخشدار چهاردانگه برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

0

 

با توجه به فرا رسیدن روز قدس، حجت الاسلام تیموری امام جمعه و اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه  با صدور پیامی از مردم ولایت مدار چهاردانگه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند متن پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، به عنوان یادگار و ابتکار ماندگار  تاریخی حضرت امام خمینی(ره) فرا رسید تا ملت ایران پیشاپیش همه آزادگان جهان بار دیگر فریاد برآورند که هنوز فلسطین پاره تن اسلام و نماد تقابل حق علیه باطل است. در طول سالیان متمادی، جنایات بی‌شرمانه رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بویژه کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه، دل هر انسانی آزاده ای را به درد می آورد.

 

در زمانه‌ای که از سوریه گرفته تا افغانستان و عراق و پاکستان و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن مظلوم، از دست‌اندازی طمع‌کارانه و بی‌شرمانه ستمکاران در امان نیست، مسلمانان باید بیش از هر زمانی به یگانه راه خروج از این وضعِ اسف‌بار بیندیشند که همانا چیزی جز وحدت همة امت اسلامی حول کلمة حق «لا اله الّا الله و محمّد رسول الله» نیست. آنچه به تن جهان‌خوارانی که جز نابودی همه مسلمانان عالم و به انزوا کشاندن دین حق الهی هدفی ندارند، لرزه می‌افکند دیدن جامعة یکپارچه مسلمین است که با هوشیاری، توطئه‌های شوم دشمنان فتنه‌انگیز خود را نقش بر آب می‌کند و آرزوی جهاد با استکبار را درسر می‌پرورانند.

 

اینجانبان از مردم شریف و ولایت مدار بخش چهاردانگه می خواهیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن به جهانیان نشان دهند. به اميد روزي كه سرزمين هاي اشغالي به دامن اسلام بازگردد و مردم آن از يوغ استكبار جهاني آزاد شوند.

 

یوسفعلی تیموری امام جمعه چهاردانگه                           اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.