پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری شرور سابقه‌دار در ساری

فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سرهنگ زیدالله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی فردی شرور و سابقه‌دار، موضوع در دستور کار مأموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران با شناسایی مخفیگاه متهم این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: متهم به نام «منوچهر- الف» که از افراد شرور و اراذل و اوباش است، دارای سوابق کیفری متعدد درباره تهدید، سرقت، ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان و کلاهبرداری است.

 

این مسؤول ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

کاظمی از شناسایی و دستگیری متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف پنج کیلو تریاک خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه توزیع و توزیع مواد مخدر در سطح شهر ساری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به مواد مخدر این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از متهم موفق شدند، پنج کیلوگرم تریاک کشف کنند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.