پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری سریع زورگیران ورزشکار و قهرمان ملی ساروی

تعدادی از اشرار که با ربودن ورزشکار ساروی و قهرمان ملی در شب گذشته وی را به جاده ای خلوت و متروکه برده و بااستفاده از سلاح سرد و قمه اموال و پول وی را زورگیری نمودند پس از اطلاع به مرجع انتظامی با تلاش شبانه و پیگیری فرماندهی و پرسنل واحد اطلاعات شهرستان ساری کلانتری 15 شناسایی و قبل از طلوع افتاب دستگیر و جهت تشکیل پرونده و محاکمه تحویل مقامات قضایی گردیدند.

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از وارش نیوز، تعدادی از اشرار که با ربودن ورزشکار ساروی و قهرمان ملی در شب گذشته وی را به جاده ای خلوت و متروکه برده و بااستفاده از سلاح سرد و قمه اموال و پول وی را زورگیری نمودند پس از اطلاع به مرجع انتظامی با تلاش شبانه و پیگیری فرماندهی و پرسنل واحد اطلاعات شهرستان ساری کلانتری 15 شناسایی و قبل از طلوع افتاب دستگیر و جهت تشکیل پرونده و محاکمه تحویل مقامات قضایی گردیدند.

 

دستگیر شدگان در بدو دستگیری به جرم خویش اعتراف و جهت محاکمه تحویل مقامات قضایی گردیدند. خانواده قهرمان ملی ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی استان و پرسنل سختکوش کلانتری 15 ساری که  در دستگیری این زورگیران تلاش فراوانی را انجام دادند کمال قدردانی را دارند.

 

گفتنی است نیروی انتظامی مازندران برای چندمین بار نشان داد که یکی زا سریعترین نیروهای کشور در زمینه کشف جرم است. این نیرو پس از حضور سردار مسعود جعفری نسب قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده و محبوبیتش در میان مردم افزایش چشمگیری داشته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.