پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری زوج افیونی در جاده ساری – کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ماندران گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در جاده ساری به کیاسر به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در این محور مشکوک شدند.

سرهنگ ثقفی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن که شامل یک زن و مرد بودند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ماندران با اشاره به کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان، افزود: این ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ ثقفی با اشاره به این که مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند، گفت: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می‌سازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند، به شدت برخورد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.