پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگاه اجرایی بدون پیش‌بینی بودجه و اعتبار ساخت پروژه جدیدی را آغاز نکنند

0

ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دستگاه اجرایی بدون پیش‌بینی بودجه و اعتبار ساخت پروژه جدیدی را آغاز نکنند.

مهدی رازجویان صبح امروز در جلسه شورای ترافیک مازندران که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایمن سازی پروژه‌های نیمه کاره جهت کاهش خطرات احتمالی در مسیرها و جاده‌های این استان ضروری است. 

وی با اشاره به اینکه محورها و پروژه‌هایی که منجر به فوت می‌شود، دستگاه‌های متولی مکلف به سرانجام رساندن آن هستند، تصریح کرد: دستگاه‌هایی همچون راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهر سازی و پلیس راه باید توجه ویژه‌ای به این پروژه‌ها داشته باشند و بازدیدهای مستمری در بازه زمانی یک هفته‌ای به انجام برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه حضور فعال  پلیس راه می‌تواند با شناسایی موانع و مشکلات جاده‌ها در جهت برطرف کردن آن‌ها کمک شایانی کنند، گفت: پلیس راه به‌عنوان  دستگاه متولی عوامل اصلی تصادفات و  خسارت رانندگی را اعلام کنند.

رازجویان بر اتمام پروژه‌های نیمه کاره دولتی در شهرهای مازندران تاکید کرد و افزود: دستگاه اجرایی بدون پیش‌بینی بودجه و اعتبار ساخت پروژه جدیدی را آغاز نکنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.