پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در سال 1399، 11میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز ماشین الات شهرداری کیاسر اعتبار اختصاص یافت

شهردار کیاسر خبر داد

شهردار کیاسر از تخصیص ۱۱ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی ماشین آلات سبک و سنگین و خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری در سال ۹۹ خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر مهندس کاظمی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی ماشین آلات واحدهای مختلف به طور کامل بازسازی و رفع عیب شده است و پس از راه اندازی وارد مدار خدمت رسانی به همشهریان شدند.

وی افزود: خودروی پژو پارس شهرداری در سال ۹۴ بر اثر سانحه دچار حادثه گردید که جهت تعمیر به شهر ساری انتقال داده شد،پس از گذشت ۵ سال با هزینه بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال تعمیر و به واحد اداری شهرداری اضافه شد.

شهردار کیاسر با بیان اینکه خودروی کامیون کمپرسی آتکو برای تعمیر درمرداد ماه سال ۹۷ به مرکز استان انتقال یافت، تصریح کرد: برای تعمیر و بازسازی کمپرسی آتکو نیز در سال ۹۹ حدود ۹۸۹ میلیون و ۶۹۰ میلیون ریال هزینه شد و در حال حاضر در سنگ شکن شهرداری مشغول بکار می باشد.

مهندس کاظمی میزان هزینه تعمیر لودر در سال ۹۹ حدود یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ حدود ۱۵۲ میلیون ریال جهت تعمیر خودروی حمل زباله(فوتون)شهرداری اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ برای تعمیر بابکت شهرداری ۴۳۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت، افزود:در همین مدت کامیون کمپرسی بنز شهرداری با اعتبار ۶۳۸ میلیون و ۶۹۰ میلیون ریال بازسازی شد.

شهردار کیاسر از تجهیز یک دستگاه خودروی آتش نشانی با ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال در سال ۹۹ خبر داد و گفت: حدود یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی برای خرید خودروی آتش نشانی پرداخت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.