پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در جهت تحقق کلیدواژه “ساریِ تماشایی” در سال جدید حرکت خواهیم کرد

0

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جلسه شورای اداری مرکز استان به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور آیت الله نظری، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، قبادی شهردار ساری، سرهنگ حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری، معاونین فرماندار، بخشداران شش گانه، شهرداران، رؤسای شورای اسلامی بخش و رؤسای دستگاه های اجرایی مرکز مازندران برگزار شد.

محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک بهار قرآن، ماه رمضان و بهار طبیعت، عید نوروز گفت: در جهت رشد و نمو آینده ساری و تحقق کلیدواژه “ساریِ تماشایی” در سال جدید حرکت خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ پروژه به ارزش ۲۳۰۰ میلیاردتومان در ایام الله دهه فجر و هفته دولت در سال ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره‌برداری رسید که برآیند این پروژه ها اشتغال آفرینی(مستقیم و غیر مستقیم) برای بیش از ۳۵۰۰ نفر می باشد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با مردمی سازی امور در شهرستان ساری بدنبال توسعه، تعالی و پیشرفت در تمامی شئون هستیم و با اشاره به تداوم خدمت بی منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در طی دوسال اخیر ۱۰۰ روستا با اعتبار ۱۰۰ میلیاردتومان آسفالت شده است.

وی در ادامه افزود: برای تحقق عینی حکمرانی مردم پایه و مردمی سازی امور با بهره گیری از دین، خرد، توافق، توسل، تفاهم و تلاش در جهت تغییر، تحول، آبادانی، رفاه و پیشرفت شهرستان ساری گام‌ خواهیم برداشت.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، خط پایانی بر مانور اشرافیت و اسلام آمریکایی بود و به تمام تشنگان حقیقت و صداقت اثبات نمود که بدون کمک ابر قدرت های جهان نیز می توان به پیشرفت و موفقیت دست یافت گفت: در طول دوسال گذشته نشان دادیم که بر سر منافع مردم با احدی تعارف نخواهیم کرد و همچنین بیانات، فرمایشات و دستورات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) را بعنوان یک دستورالعمل، نقشه و مانیفست در صدر تمامی برنامه های خود لحاظ نمودیم. 

در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از دو دانش آموز رأی اولی، جناب آقای فلاح و سرکار خانم برنگی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.