پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگیری منجر به قتل در روستای چالوی چهاردانگه+ خبر تکمیلی

در پی درگیری اهالی روستای چالو منطقه چهاردانگه ساری در ساعت ۲۲ دیشب، به دلیل اختلاف در اجاره مرتع، یک نفر با اسلحه شکاری به قتل رسید.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: رضایی فرمانداری ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی درگیری اهالی روستای چالو منطقه چهاردانگه ساری در ساعت ۲۲ دیشب، به دلیل اختلاف در اجاره مرتع، یک نفر با اسلحه شکاری به قتل رسید.


او با بیان اینکه فرد کشته شده در این درگیری ۳۲ ساله بود، افزود: در این درگیری ۱۰ نفر دستگیر شدند و این پرونده در حال رسیدگی مراجع قضایی است.

فرمانداری ساری ادامه داد: این افراد قبلا هم به علت درگیری بر سر اجاره مرتع صلح کرده بودند.

دستگیری قاتل فراری

سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ساعت ۶ صبح امروز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در یکی از روستا‌های بخش چهار دانگه این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کیاسر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در این گیری که بین اعضای دو خانواده به علت اختلافات قبلی صورت گرفت، فردی ۳۹ ساله بر اثر اصابت ساچمه سلاح شکاری از ناحیه صورت به شدت مجروح شد.

سرهنگ صفرپور با بیان اینکه مصدوم به علت شدت جراحت‌های وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، گفت: بلافاصله تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی و یگان‌های عملیاتی شهرستان تشکیل و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان قتل که پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شده بودند آغاز شد.

او ادامه داد: ماموران در کمتر از یک ساعت و در عملیاتی ضربتی ضارب و چند نفر دیگر از همدستانش را هنگام فرار با یک خودروی سواری در جاده کیاسر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲ قبضه سلاح شکاری در ادامه رسدگی به این پرونده خبر داد و افزود: ضارب که در این درگیری مصدوم شده است، به بیمارستان منتقل و سایر عوامل این درگیری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.