پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش مربی هنری مرکز کیاسر در دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

0

در هفتمین دوسالانه تجسمی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری، صغری خلیل نژاد مربی هنری مرکز کیاسر موفق به کسب رتبه شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان مازندران، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی مربیان و کارکنان کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست…» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد ودر این میان کانون پرورش فکری مازندران در ۵ رشته هنری به عنوان برگزیده مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران رشته «نقاشی» صغری خلیل نژاد مربی هنری مرکز کیاسر به عنوان برگزیده، سیدحسین میرنژاد همکار مرکز فریدونکنار به عنوان برگزیده و ابوالفضل عابدپور، مربی هنری مرکز فریدونکنار شایسته تقدیر اعلام شد.

هیأت داوران رشته «سفال‌گری » فاطمه کاظمی، مربی هنری مرکز نکا را شایسته تقدیر دانست.

 در رشته «عکاسی» نیز هیأت داوران از ابوالفضل عابدپور مربی هنری مرکز فریدونکنار به عنوان برگزیده این بخش و مصطفی نجفی، مربی سیار روستایی را به عنوان شایسته تقدیر، قدرانی کرد.                     

در بخش خوشنویسی نیز شهلا نیکونیا مربی هنری مرکز قائمشهر به عنوان  برگزیده شناخته شد.

اما هیأت داوران رشته «هنرهای بومی و سنتی»  نعیمه خنکدار،  کارشناس هنری اداره کل کانون مازندران و بیتا مرغوب مربی مسئول فرهنگی تنکابن را در بخش عروسک‌ها برگزیده دانست .   

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوی می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، هفته اول اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.