پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش فرهنگی منطقه چهاردانگه‌ با کسب رتبه برتر

در مسابقات استانی اجرای بازی بومی و محلی اتفاق افتاد؛

«سارا نیک نژاد» دبیر تربیت بدنی مدارس منطقه چهاردانگه در مسابقات استانی اجرای بازی بومی و محلی رتبه برتر را کسب کرد.

0

 

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ «سارا نیک نژاد» دبیر تربیت بدنی مدارس منطقه چهاردانگه که در مسابقات اجرای بازی بومی و محلی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان مازندران برگزار شد، رتبه برتر را از آن خود کرد.

در این مسابقات استانی، معلمان تربیت بدنی هر سه مقطع و آموزگاران پایه های ابتدایی استان مازندران فرصت شرکت و رقابت با سایر شرکت کننده ها را داشتند و از ۵ الی ۲۴ بهمن آثار خود را به اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ارسال کردند.

شایان ذکر است اجرا همراه با خلاقیت، گویش محلی، لباس، و موسیقی جزء عوامل امتیاز آور جهت اخذ رتبه برتر این جشنواره بوده است.

«حامد خلیلی ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی و فرهنگی چهاردانگه، کسب این مقام را به سرکار خانم نیک نژاد تبریک گفت و از همکاران پرتلاش منطقه که باعث انعکاس توانایی های خود و دانش آموزان‌شان می‌شوند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است فرهنگیان و دانش آموزان مقاطع مختلف منطقه چهاردانگه هر ساله در جشنواره ها و مسابقات متعددی شرکت می‌کنند و افتخارات زیادی را برای این منطقه کسب می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.