پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درآمد مازندران ۳۴ درصد بیشتر شد

0

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی مازندران، موسی قاسم پیشه سرجمع درآمدهای وصولی استان را در بهار سال جاری حدود سه هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی درآمد مصوب استان‌های کشور را برای سال جاری حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که سهم استان مازندران از مجموع این درآمدها برای سال جاری حدود ۱.۶۳ درصد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ درآمدهای عمومی استان مازندران ۲۱ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال مصوب شد که در مقایسه با سال قبل سهم استان از این درآمدها در بودجه ۳۶ درصد بیشتر در نظر گرفته شد.
به گفته قاسم پیشه سه هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال از درآمدهای مازندران در بهار سال جاری که بیش از ۹۰ درصد از کل درآمدهای وصولی را تشکیل می‌دهد از محل مالیات‌ها به دست آمد.
وی اضافه کرد: درآمد مالیاتی مازندران در بهار سال جاری در مقایسه با بهار سال قبل حدود ۲۸ درصد رشد داشت.
دبیر ستاد درآمد مازندران درآمدهای غیر مالیاتی استان را در بهار سال جاری ۴۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به سه دوازدهم قانون حدود ۷۲ درصد از پیش بینی قانون محقق شد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مازندران مردم این استان در سال گذشته حدود ۱,۳۷۵ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از سهم مالیات بر ارزش افزوده استان در اختیار شهرداری‌ها برای عمران و آبادانی شهری قرار گرفت که ۲۵ درصد از مجموع درآمدهای شهرداری‌ها در سال قبل از این محل تأمین شد.
/ ‏۱۸۹۹/‏۶۹۸۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.