پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانش آموز ساروی رتبه ششم ریاضی کنکور را کسب کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا،  کنکور سراسری در تاریخ سیزدهم و چهاردهم تیر ماه امسال برگزار شد و ۵۰ هزار و ۲۵۲ دانش آموز مازندرانی بر روی صندلی های کنکور امسال نشستند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید ارشان دلیلی دانش آموز شهید بهشتی ناحیه یک ساری توانست در این کنکور رتبه ششم در رشته ریاضی و فیزیک کسب کند.

این دانش آموز متولد سال ۱۳۸۰ با معدل ۱۹.۶۶ از مدرسه شهید بهشتی ناحیه یک ساری موفق به اخذ دیپلم شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ، دلیلی علت موفقیت خود را توکل به خدا، برنامه ریزی دقیق و انگیزه عنوان کرد و افزود: به طور متوسط روزانه ۱۰ الی ۱۳ ساعت مطالعه داشتم.

وی با ابراز خوشحالی از موفقیت به دست آمده در کنکور، گفت: انتظار چنین رتبه ای را داشتم زیرا تلاش مستمر خود را در همین راستا بیشتر کردم.

دلیلی با بیان این که علاقه مند به رشته کامپیوتراست، بیان کرد:  علاقه مند به تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف هستم.

وی همچنین از داوطلبان کنکور سال آینده خواست تا ضمن برنامه ریزی دقیق برای مطالعه، آرامش خود را حفظ کرده و از هرگونه استرس دوری کنند و انگیزه و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.

بر اساس گزارش آموزش و پرورش مازندران ، امسال این استان برای رشته ریاضی در کنکور سراسری ۶ هزار و ۹۳۴ نفر شرکت کننده داشت.

تقریبا نیمی از دانش آموزان مازندرانی شرکت کننده در کنکور به تعداد ۲۵ هزار و ۷۵ نفر از رشته علوم تجربی ،  هشت هزار و ۹۹۵ نفر در رشته انسانی، ۶ هزار و ۳۸۲ نفر در زبان انگلیسی و ۲ هزار و ۷۱۳ نفر مربوط به رشته هنر بودند.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.