پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دامپزشکی مازندران نسبت به هرگونه افزایش قیمت در این عرصه هشدار داد

0

در اطلاعیه روابط عمومی دامپزشکی مازندران تاکید شده است که بازرسان بهداشتی این مجموعه با اجرای برنامه رصد و پایش تامین تا توزیع، بر عرضه دارو و مواد بیولوژیک دامی بر حسب تعرفه تعیین شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده نظارت می کنند.

دامپزشکی مازندران در این اطلاعیه از داروخانه ها، کارخانجات تولید دارو و شرکت های پخش و مراکز مایه کوبی دامپزشکی درخواست کرد تا به بهانه افزایش قیمت بنزین، تعرفه های عرضه این مواد را افزایش ندهند.

در این اطلاعیه با اشاره به ممنوعیت افزایش قیمت در شرایط کنونی و به استناد قیمت گذاری این مواد از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده آمده است: بازرسان بهداشتی دامپزشکی با تشدید بازدیدهای خود در قالب اکیپ های مشترک بازرسی با همکاران ادارات صمت و تعزیرات حکومتی با مراجعه به داروخانه ها، کارخانجات تولید دارو و شرکت های پخش و مراکز مایه کوبی دامپزشکی بر نحوه قیمت گذاری نظارت داشته و ضمن تذکرات لازم در صورت مشاهده افزایش قیمت و اقداماتی همچون احتکار، کم فروشی و گران فروشی با متخلفان برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آورد.

استان مازندران 750 هزار راس دام سنگین و 2 میلیون و 160 هزار راس دام سبگ دارد. این استان تامین کننده بیش از 11 درصد گوشت مرغ کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.