پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دامپروري دو هزار راسي پشت كوه چهاردانگه 30 بهمن كلنگ زني مي شود

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: پروژه خط لوله گاز دامغان به ساری با سرعت در حال پيگيري است و تا پایان سال ۹۴ اجرایی می شود.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل ازايسنا ،سید رمضان شجاعی یکشنبه 19 بهمن در نشست خبري در ساری با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت هاي خوبي مانند دریا و جنگل برخوردار است اما تاكنون بخوبی از آنها استفاده نشده است ،اظهار داشت: در بودجه 94پيش بيني شده ، درصدي به  استانهای گردشگرپذير برای حفظ و صیانت از ميراث فرهنگي و گردشگري اختصاص يابد .

 

وی گفت: طرح دریا و مباحث حاشيه اي آن در استان مازندران بايد در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود با بيان اينكه سازمان عمران و توسعه دریا و سواحل در آستانه شکل گیری است، افزود: این سازمان به صورت مجزا داراي اعتبارات است .

 

شجاعی از افتتاح مجتمع فرهنگی و هنري کردان در سال آینده خبر داد و گفت: این مجتمع امکان خوبی برای گروه های هنری بخصوص تئاتر استان است.

 

وی ادامه داد: تئاتر مادر همه هنرهاست ولي اين هنر در استان به دليل كمبود امكانات مغفول مانده است كه امیدواریم با افتتاح پروژه بزرگ مجتمع کردان زمیه شکوفایی آن فراهم شود.

 

شجاعی با بيان اينكه در حوزه ورزش،صدا و سیما و هنر تغییر اساسی دربودجه سال ۹۴ دیده شد،گفت: حدود ۴۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که برای تکیمل آن ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: در حوزه نفت و گاز طبق آخرین صحبتي كه با وزیرنفت صورت گرفته بود قرار است میدانهای نفت و گاز در استان فعالیتشان را از سر بگیرد و تلاش مجمع نمایندگان این است که میدانهای نفت و گاز را فعال کنند.

 

وي همچنین در خصوص افت فشار گاز در مازندران گفت: پروژه خط لوله گاز دامغان به ساری به سرعت در حال پيگيري است و تا پایان سال ۹۴ اجرایی می شود.

 

شجاعی افزود: با بهره برداري از اين پرو‍ژه افت فشار گاز در مازندران رفع می شود .

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: دولت درنظر دارد بیمارستان ۳۲۰تخت خوابی ساری را به بخش خصوصی واگذار کند ولی ما نمايندگان مازندران تمایل داريم این بیمارستان دولتي باقی بماند تا بتوان به اين شكل به تمامي مردم خدمات رساني كرد.

 

وي در خصوص ترابري دريايي اظهار داشت: در بحث ترابري دريايي به دنبال اين هستيم كه براي كاهش بار ترافيك در جاده ها يكسري از حمل و نقل ها از طريق دريا صورت بگيرد

 

شجاعي گفت: سعي كرده ايم از کارخانه هاي در حال تعطیلی حمایت کنیم که خوشبختانه این طرح جواب داد و نکا چوب با تغییر مدیریت، وضعیت خوبی پیدا کرده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اظهار داشت : 30 بهمن امسال كلنگ دامپروري دو هزار راسي پشت كوه چهاردانگه زده مي شود .

 

عضو کمیسیون تلفیق به بودجه سال آتی اشاره کرد و گفت: در مجموع اعتبارات تملک دارایی افزایش قابل توجه اي داشته است یافته است و مقرر شده ۴۲ هزار میلیارد تومان در بودجه  براي تملك و دارايي  در نظر گرفته شود .

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با تشکر از مدیریت سایت ما گمان و حدسمون بر این بود که چهاردانگه نیوز مال مردم هستش از جنس مردم هستش و بیشتر انعکاس دهنده مشکلات مردم منطقه باشد در حالی که الان فقط به تقدیر و تشکر آقایان و کسانی که هیچ حقی بر گردن این مردم محروم منطقه نداره تبدیل شد شما باید بیشتر به داد مردم برسید نه اینکه داغ مردم تازه کنید از قرار معلوم هرکی عکس بفرسته شما میزارید رو سایت بهر حال باز هم ممنون از حداقل خبر رسانیتان در مورد مشکلت منطقه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.