پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

داغدار شدن ۱۶ خانواده مازندرانی در روزهای سخت کرونا

۲۷۸ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری شده و ۱۶ نفر هم در این مدت جان باختند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۲۷۸ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شده و ۱۶ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۱۲بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۲۳۳ بیمار جدید و نیز ترخیص ۲۰۸ نفر مبتلا به کووید۱۹ ، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یک هزار و ۳۱۱ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند.

دکتر سیدعباس موسوی از بستری ۲۱۶ بیمار بدحال مبتلا به کرونا با وضع حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: ۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های حوزه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش و بستری ۴۵ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

او افزود: ۳۱۴ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری و از این تعداد ۴۶ نفر با وضع حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر جلالی گفت: ۴ همشهری بابلی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.