پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خرید تلفنی مشتریان از فروشگاه‌ها در مازندران آغاز شد

0

حسینقلی قوانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طی هماهنگی صورت گرفته میان سازمان صنعت با اتحادیه های اصناف مازندران این برنامه در استان کلید خورده است.

وی در تشریح روند اجرای این برنامه گفت: از فروشگاه هایی که اقلام ضروری و وسایلی که بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرند خواسته شد تا به مشتریان ثابت خود که عمدتا از مرکز آنها کالا خریداری می کنند به صورت تلفنی لیست اقلام مورد نیاز مشتریان را دریافت بکنند و برای آنها ارسال شود .

به گفته رییس سازمان صنعت مازندران هم اکنون تعدادی از فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ استان این طرح را آغاز کرده اند و بدینصورت لیست مشتریان را تهیه می کنند و به آنان تحویل می دهند.

وی گفت : در حال حاضر فروشگاه هایی که اقلام ضروری و یا کالاهایی که نیاز به صف ایستادن مشتریان دارد همچون قصابی ها  در اولویت اجرای این برنامه قرار گرفته اند .

قوانلو اضافه کرد : حتی بنا داریم با هماهنگی اتحادیه خبازان مازندران تقاضای نان خانوارها از طریق تلفن دریافت بکنند و با حضور به درب منازل آنها تحویل بدهند  .

وی ادامه داد : همچنین از اصناف مازندران خواستیم تا از مجموعه های خود بخواهند از طریق فضای مجازی کالاهای خود را معرفی بکنند و از این طریق کار فروش آنها را نیز انجام بدهند.

رییس سازمان صنعت مازندران با اشاره به اینکه بنا به مصوبه پدافند زیستی استان فردا ، بیستم اسفند و پنجشنبه و جمعه این هفته تمامی بازارهای استان تعطیل است ، گفت : در مرحله نخست اجرای تعطیلی بازارهای مازندران غالب بازاریان همکاری کردند به طوریکه حدودا ۸۰ درصد مغازه ها تعطیل بود .

پیشتر و براساس مصوبه پدافند زیستی مازندران بازارهای استان ۱۷ و ۱۸ اسفند تعطیل بود.

وی تاکید کرد : تمامی این اقدامات از جمله تعطیلی بازارها و راه اندازی خریدهای تلفنی برای این است که به مردم اعلام بکنیم در خانه بمانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.