پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرگزاری ایرنا در خنثی سازی اخبار غیرواقعی نقش کلیدی دارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، سید محمود میرفیضی روز پنجشنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مازندران افزود: هر زمانیکه اخبار غیر واقعی در حوزه نیروی انتظامی منتشر شود نیروی انتظامی از طریق خبرگزاری رسمی با ارائه مستندات این اخبار را خثنی می کند. 

وی از همکاری ایرنای مازندران با پلیس قدردانی کرد و بیان داشت: پلیس با همراهی رسانه ها می تواند در برقراری ارتباط با مردم نقش داشته باشد و از این طریق در ارائه خدمات و مطالبات آنان اثرگذار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه رسانه ها مکمل فعالیت های پلیس در ماموریت های مختلف استان هستند، گفت: حوزه رسانه نیز به عنوان پلیس همیار ، نقش مهمی در انعکاس اقتدار و امنیت پلیس ایفا می کند. 

وی با اشاره به اینکه بازخورد فعالیت پلیس را از رسانه دریافت می کنیم، افزود: مطالبات مردم را رسانه ها به درستی به پلیس منتقل می کنند و حتی در برخی مواقع راهکارها و پیشنهادها برای رفع مشکلات و عملی شدن این مطالبات  را از طریق رسانه ها دریافت می کنیم . 

سردار میرفیضی در بخش دیگری از سخنانش به بخش حوزه مشاوره نیروی انتظامی مازندران اشاره کرد و ادامه داد : براساس بررسی های انجام شده ۷۰ درصد اختلافات قبل از تشکیل پرونده در همین واحد منجر به سازش می شود .

وی یکی از مشکلات اصلی استان مازندران را موضوع ترافیک و دردسرهای ناشی از آن ذکر کرد و گفت: پلیس در این زمینه با همکاری رسانه ها نقش مهمی را در فرهنگ سازی ترافیک می تواند ایفا بکند.

۶۹۹۰/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.