پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خانه‌نشینی فارغ‌التحصیلان در مازندران آسیب‌زا است

0

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی  روز شنبه در دیدار  دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: سیاست ها در تحصیلات عالیه و تکمیلی باید برنامه ریزی شود چراکه هزینه زیادی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بررسی ها از بازخورد ،نتیجه و خروجی دانشگاه ها به لحاظ نیروی انسانی فارغ التحصیل  برای توسعه استان ،کارگشا نبوده و در برطرف شدن مشکلات مردم ، مثبت نیست.

امام جمعه مرکز استان مازندران گفت: هزاران هزار پایان نامه  که در دانشگاههای مازندران  دفاع شده را در اختیار داریم ، اما چندتا از مشکلات استان با این پایان نامه ها حل شده است؟

وی تصریح کرد: امیدوارم معاونت علمی رئیس جمهوری به صورت بنیانی برای حل این مشکلات  برنامه ریزی کند تا برای جوانان تحصیل کرده که هزینه های سنگینی را متقبل می شوند ، نتیجه بخش باشد.

محمدی لائینی گفت: امروز خانه نشینی فارغ التحصیلان  در مازندران که روی دست والدین  مانده اند و تن به ازدواج نیز نمی دهند سبب شد تا  آسیب های اجتماعی و اقتصادی زیادی  متوجه آنان شود.

امام جمعه ساری گفت: این وضعیت زیبنده مردم مازندران نیست ،  مردمی که در روزهای اخیر نیز قابلیت ها  خود را در ولایت پذیری و دفاع از آرمان های  انقلاب نشان دادند .

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم این خطه با آشوب طلبان همواره  مبارزه سبلی یعنی خودشان را از آشوب طلبان جدا کرده  و در واقع با هوشیاری و بیداری  پشتوانه مردمی برای انان نشدند و از طرفی همواره با  مبارزه ایجابی یعنی با حضور در عرصه های مختلف حمایت خود را از ولایت فقیه اثبات کردند.

وی گفت: مازنی ها فردا نیز با  ابراز انزجار از مشتی عوامل آشوب طلب بار دیگر خودشان را در اطاعت پذیری از ولایت فقیه و متعهد ماندن در آرمان های انقلاب اثبات می کنند.

 دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز شنبه وارد مازندران شد و در سفر یک روزه‌اش ضمن افتتاح چند پروژه علمی، از مراکز رشد و فناوری استان بازدید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.