پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حکم تخریب ۵۳ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راهها صادر شد

0

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه‌های مازندران تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون از ۳۶۰ مورد تخلف در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های این استان توسط راهداران جلوگیری به عمل آمد.

جهانیان با بیان اینکه اگر مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌های استان نشویم، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون برای این سازه‌ها به زودی انجام می‌گیرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران عنوان نمود: علاوه بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، در این مدت بیش از ۵۳ حکم تخریب برای این گونه ساخت و سازها صادر شد.

جهانیان گفت: خواستار عزم و اراده ملی همه مردم بویژه مالکین حاشیه راه‌ها در زمینه پاکسازی حریم راه‌ها شد و اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محورها و همینطور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محورها که این مسائل می‌تواند در سطح وسیع‌تر عاملی در جهت رکود توسعه همه جانبه این استان سرسبز و ولایت مدار باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه می‌بایست نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

کد خبر 4945443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.