پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حوزه مقاومت جمهوری اسلامی قدرت استکباری غرب را چالش کشانده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی سه شنبه شب در مراسم وداع شهدای مدافع حرم در ساری با اظهار اینکه خان طومان برای کربلای دیگری شده است، افزود: راه شهیدان و حماسه را رها نخواهیم کرد و برای عشقبازی به شهیدان گردهم جمع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهیدان معنای دریا شدن را به ما آموختند و به برکت شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، حوزه مقاومت ما غرب آسیا را فراگرفته و قدرت استکباری را به چالش کشیده است.

وی با عنوان اینکه بسیج مستضعفان ما مقابل تمام دنیای غرب ایستاده است و نفوذ جمهوری اسلامی به عنوان قدرت تأثیرگذار در تمام جریان‌های جهانی گسترده شده است، ادامه داد: اگر امروز به عنوان یک اقیانوس مطرح هستیم و از شب ظلمانی عبور کردیم و به قله‌های ایثار و فداکاری رسیدیم، مدیون شهیدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه آرمان شهیدان را باید در سبک زندگی خود پیاده کنیم، تصریح کرد: باید از فرهنگ شهید و شهادت و ارزش‌های شهیدان باید دفاع و آن را در زندگی پیاده کنیم.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه خواسته شهیدان را باید در زندگی پیاده کنیم، ادامه داد: باید مملک خود را آن گونه که شایسته شهیدان است، بسازیم و عقب ماندگی‌های عمرانی و اقتصادی زیبنده جامعه بزرگ و بزرگوارپرور ایران نیست و باید جامعه مدرن و رشد یافته داشته باشیم.

وی افزود: شرایط موجود اقتصادی مملکت که بخشی از آن معلول فشار دشمنان و بخشی معلول نابسامانی‌ها و ناکارآمدی‌ها است، زیبنده کشور نیست و باید مدیران ما کارآمد باشند.

آیت الله لائینی با انتقاد از گرانی قیمت اجناس نظیر مرغ، مسکن، سکه و غیره یادآور شد: این گرانی‌ها زیبنده نیست و خیلی بهتر می‌توانیم کشور خود را بسازیم.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه مسئولانی در تراز شهیدان باید انتخاب کنیم، مدیریت جهادی، گوش به فرمان ولایت و در خط ولایت بودن را امری مهم برشمرد و گفت: همه باید به توصیه‌های رهبری عمل کنیم و به این ترتیب در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره دهها برابر بهتر خواهیم شد.

کد خبر 5047737
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.