پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت مهندس نقیبی از یوسف نژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر پیوستن نقیبی به جمع یاران یوسف‌نژاد، گفتگویی با او ترتیب دادیم و نظر او را دراین رابطه جویا شدیم. وی با تاکید بر درستی این موضوع گفت: «من به اتفاق هواداران و مجموعه‌ام دراین انتخابات، از علی‌اصغر یوسف‌نژاد حمایت می‌کنیم تا در موفقیت وی، نقشی مهم داشته باشیم»

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرامرز نقیبی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، پس از دو دوره حضور موفق در شورا، این بار می‌خواست با ردای نمایندگی به مردم ساری و مازندران خدمت کند. مشی سیاسی او، همواره میانه روی در اصلاحات بوده است ولی دراین دوره انتخابات نتوانست از غربال شورای نگهبان عبور کند و علیرغم اینکه وی و هوادارانش تا روزهای آخر امیدوار به تایید بودند تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

پیش از این بسیاری از صاحبنظران این حوزه، فرامرز نقیبی را شانس اول تصاحب نمایندگی در ساری می‌دانستند که می‌توان از مهمترین دلایل آن‌ها را: مردمی بودن و صداقت در گفتار و رفتار، همکاری و حمایت همه جانبه از شهرداری در طول حضور در شورا، رسیدگی به درخواست‌های مردمی و توجه به مشکلات آن‌ها، همکاری و حمایت همه جانبه از نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن چهره و شخصیت کاریزماتیک، توانایی برقراری ارتباط صمیمی با اقشار مختلف جامعه، سکونت در پرجمعیت‌ترین منطقه ساری و برخورداری از حمایت بخش‌های مختلف حوزه از جمله چهاردانگه، کلیجان‌رستاق، راهبند و سنگتراشان و میان‌دورود، دانست.

نقیبی در دو دوره انتخابات مجلس در کسب محبوبیت و جذب آرای مردمی، سیر صعودی داشته به طوری که پس از کسب رتبه پنجمی دور اول حضور در انتخابات شورا، توانست به رتبه اول این انتخابات در دور دوم حضورش دست یابد و در شورا به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین افراد (۴ سال به عنوان رئیس شورا، ۳ سال نائب رئیس شورای استان و ۳ سال هم به عنوان رئیس شورای استان) عمل کند.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر پیوستن نقیبی به جمع یاران یوسف‌نژاد، گفتگویی با او ترتیب دادیم و نظر او را دراین رابطه جویا شدیم. وی با تاکید بر درستی این موضوع گفت: «من به اتفاق هواداران و مجموعه‌ام دراین انتخابات، از علی‌اصغر یوسف‌نژاد حمایت می‌کنیم تا در موفقیت وی، نقشی مهم داشته باشیم».

 

بر این اساس و با پیوستن اقشار و گروه‌های مختلف به یوسف‌نژاد، بسیاری از صاحب‌نظران، وی را شانس اول تصاحب یکی از کرسی‌های بهارستان می‌دانند.

 

نویسنده : سرویس سیاسی مازندمجلس

 

 

1 نظر
  1. احمد می گوید

    مهندس نقیبی عزیز در هر پستی ومقامی باشه تو قلب مردم ساری جا داره
    افسوس ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.