پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت استانداران اسبق مازندران از آیت الله طبرسى در انتخابات خبرگان

استانداران سابق مازندران طی اطلاعیه ای حمایت همه جانبه خود را از آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعنوان کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان اعلام کردند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: شش استاندر سابق مازندران طی اطلاعیه ای حمایت همه جانبه خود را از آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعنوان کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مازندران اعلام کردند.

 

در بخشى ازاین اطلاعیه آمده است؛ ما در طول تاریخ مدت زمانى که بعنوان خدمتگزار کوچک مردم در استان مازندران بودیم و توفیق آشنایى و مجاورت با حضرت آیت الله طبرسى، نماینده ولی فقیه در مازندران و همچنین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مرکز استان پیدا کردیم.

 

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است؛ ایشان در مدت حضور در کسوت امام جمعه و پس ازآن جایگاه نماینده ولى فقیه در استان چهره فراجناحى خود را حفظ نموده و سعى داشتند همه دوستان أعم از گروه هاى اصلاح طلبان و اصولگرایان و معتدل از چتر حمایتی شان برخوردار باشند و در نهایت یکى دیگر از ویژگى هاى برجسته حضرت آیت الله طبرسى مردمى بودن ایشان است.

 

این اطلاعیه می افزاید؛ ایشان در بیان مشکلات مردم و انتقال آن به مسؤولان از صراحت لهجه بى نظیر برخوردار است. از این رو ما با همه این خصوصیاتى که از حضرت آیت الله طبرسى عنوان کردیم حمایت همه جانبه خود را براى ایشان جهت حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبرى اعلام مى کنیم.

 

گفتنی است، داوود کشاورزیان، سیدعلى اکبر طاهایى، مفیدى، پنجه فولادیان، شفقت و کریمی از امضاء کننده این اطلاعیه هستند./رسا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.