پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت از سپاه وظیفه انقلابی مجلس یازدهم است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم در دیدار با فرمانده جدید سپاه کربلای این استان بر لزوم پشتیبانی از برنامه‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کردند.

*اهمیت فعالیت‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در این دیدار دو ساعته که در فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد علی کریمی فیروزجایی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه تامین امنیت، سازندگی و خدمت‌رسانی بی‌منت به آسیب‌دیدگان حوادث مانند سیل، زلزله و کرونا عزم قاطع نمایندگان مجلس یازدهم در پشتیبانی همه جانبه از اقدامات تحسین برانگیز سپاه را خاطر نشان کرد.

*مجلس شورای اسلامی در تقویت و حمایت از سپاه پیشگام است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عملکرد سپاه در حوزه های مختلف را ستودنی و افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی در تقویت و حمایت از نهاد انقلابی سپاه هیچ محدودیتی قایل نیست و در این زمینه پیشگام است.

وی با تبریک انتصاب سرهنگ سیاوش مسلمی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران، آمادگی کامل مجمع نمایندگان استان را برای پیشبرد برنامه‌های محوری سپاه کربلا  اعلام کرد.

 

*لزوم حفظ وحدت و انسجام نمایندگان مازندران

سرهنگ  مسلمی فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و روی کار آمدن نمایندگان انقلابی و دارای دغدغه خدمت‌رسانی به مردم بر لزوم حفظ وحدت و انسجام نمایندگان استان برای پیشبرد روند توسعه مازندران تاکید کرد.

وی با تشریح بخشی از  فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های امنیتی،عمرانی، بهداشتی و خدماتی،گفت: سپاه درعرصه خدمت رسانی به مردم پیشتازانه و بدون محدودیت حضوردارد.

همچنین در این دیدار یکایک نمایندگان استان در مجلس یازدهم در سخنانی بر عزم قاطع خود برای تقویت جریان انقلاب و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه فعالیت‌های بسیج سازندگی تاکید کردند.

 /۸۶۰۳۴/ ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.