پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور کاروان سلامت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه در روستای کرسام چهاردانگه

0


این‌بار مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، به همراه توزیع البسه گرم و همچنین واکسیناسیون پرندگان و ماکیان بومی، روستای کرسام از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری بود.
عادل الندانی مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی، این کاروان سلامت با مشارکت گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی در روستای کرسام برگزار شد.
الندانی ادامه داد در این کاروان سلامت پزشکان و متخصصینی در حوزه‌های داخلی، قلب و عروق، پزشک خانواده، روانشناس و عمومی حضور داشتند.
مردم خونگرم و نجیب این روستا نیز همچون کاروان‌های سلامت گذشته که توسط این قرارگاه در نقاط مختلف برگزار شده بود هزینه‌ای بابت دارو پرداخت نکردند.
مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در پایان از پزشکان جهادی، اهالی خونگرم روستای کرسام، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) کیاسر، پایگاه‌ مقاومت بسیج و دهیاری و شورای اسلامی این روستا جهت همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
در حاشیه برگزاری این برنامه، توزیع واکسن نیوکاسل طیور و ماکیان بومی با مشارکت اداره دامپزشکی شهرستان ساری و همچنین توزیع البسه‌ی گرم برای خانواده‌های کمتر برخوردار این روستا صورت پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.