پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور وزیر جهاد کشاورزی در بخش چهاردانگه

با رایزنی آقای دکتر سید رمضان شجاعی نماینده محترم شهرستان ساری فردا پنجشنبه 29 آبان 1393 ، آقای محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی از بخش چهاردانگه بازدید به عمل خواهد آورد.

0

 

ابراهيم ولاشی عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری چهاردانگه ساری اعلام نمود با رایزنی آقای دکتر سید رمضان شجاعی نماینده محترم شهرستان ساری فردا پنجشنبه 29 آبان 1393 ، آقای محمود حجتی،  وزیر جهاد کشاورزی از بخش چهاردانگه بازدید به عمل خواهد آورد.

 

آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جمع کشاورزان در حسینیه روستای عقه خیل سخنرانی می نماید و از نزدیک مشکلات کشاورزی بخش چهاردانگه را مورد بررسی قرار می دهد.

 

لازم به توضیح است بخش چهاردانگه دارای 14760 هکتار زمین کشاورزی می باشد که از این مقدار 1200 هکتار شالیزاری و 11000 هکتار کاشت گندم و جو و نزدیک به 1000 هکتار باغ سیاه ریشه و  1250 هکتار صیفی جات و بقیه محصولات دیگر  کشت می شود. در سال های اخیر به علت خشکسالی و همچنین سیل به بخش کشاورزی منطقه آسیبب زیادی وارد شد.

 

شهرک دامپروری پشرت از بزرگترین طرح حوزه کشاورزی می باشد که در چند سال اخیر راکد مانده است . امید است با  حضور وزیر محترم این طرح بزر گ اشتغالزا مورد توجه قرار بگیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.