پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور عطرآگین پرچم حرم رضوی در کیاسر

0

کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم امام هشتم (ع) به همراه پرچم عطرآگین حرم رضوی لحظاتی قبل وارد شهر کیاسر شد و مورد استقبال اهالی چهاردانگه قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، تعدادی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) که چند روزی است در استان مازندران به سر می‌برند، در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» و در آستانه سالروز میلاد خجسته ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و همزمان با دهه کرامت و نیز در راستای برگزاری یادواره شهدای چهاردانگه (که در 17 مهرماه 1393 در کیاسر برگزار می شود) به این شهر وارد شدند و در میدان معلم این شهر مورد استقبال گرم مردم و مسئولان بخش چهاردانگه قرار گرفتند. هم چنین اهالی چهاردانگه می توانند بعد از نماز ظهر در مسجد محمد رسول الله کیاسر با خادمین رضوی دیدار گفت و گو کرده و از پرچم حرم رضوی بازدید نمایند.

 

کاروان «زیر سایه خورشید» که همزمان با مازندران در سراسر کشور، مشتاقان زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را به زیارت معنوی آن امام رئوف میهمان کرده‌اند، قرار است با خانواده های محترم شهدای کیاسر و چهاردانگه ساری دیدار داشته و از تعدادی از روستای چهاردانگه نیز بازدید به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.