پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور تیم فوتبال بارسلونا در تورنمنت ساری

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری گفت: بازیکنان تیم فوتبال ساحلی بارسلونای اسپانیا برای حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی به ساری سفر می‌کند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: افشین امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی در سه روز در ساری برگزار می‌شود، افزود: جایزه نقدی برای سه تیم اول این مسابقات از سوی سازمان جهانی فوتبال پرداخت می‌شود.

وی افزود: بازیکنان تیم بارسلونای اسپانیا برای حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی به ساری سفر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری تصریح کرد: در جلساتی که با مسؤول کمیته داوران فوتبال ساحلی سازمان جهانی برگزار شد، قرار شد داوران فیفا این مسابقات را قضاوت کنند.

 

این مسؤول با بیان اینکه تورنمنت فوتبال ساحلی در دهه فجر برگزار می‌شود، اظهار کرد: دو تیم دیگر این تورنمنت بین‌المللی از میان کشورهای برزیل، سوئیس، آلمان، پرتغال، فرانسه و ایتالیا به انتخاب سازمان جهانی گزینش می‌شوند.

 

امیدی در پایان با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل این باشگاه، گفت: قرارداد باشگاه پدیده کاسپین ساری با سازمان جهانی پنج ساله بوده و مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی ساری در تقویم مسابقات سازمان جهانی فوتبال ساحلی نیز ثبت شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.