پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور آمریکا در منطقه باعث تشنج و جنایت است

0

ایسنا/مازندران مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: اتفاقاتی که در منطقه افتاده از جنبه‌های مختلف نظیر اغتشاشات گروه‌های افراطی از جمله القاعده و داعش که خودشان دست پرورده آمریکا هستند بر دولت‌های عاقل ثابت شد که حضور آمریکا نه تنها باعث امنیت نیست بلکه باعث تشنج، اغتشاش و جنایت است.

امیر سادات کرمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه حضور استکبار و طاغوت در دنیا به دو شکل استعمار مستقیم و نظام هژمونی بوده است، اظهار کرد: در نظام استکباری کشوری که تحت ظلم واقع شود با کشور ظالم رابطه خصومت آمیز دارد و علیه آن بسیج خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام هژمونی همان نظام استکبار بوده و فقط حضورش را در کشور هدف موجه و منطقی نشان می‌دهد و در واقع کشور هدف پذیرنده این سلطه است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: به عنوان مثال حضور پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای قطر، امارات و بحرین باعث شده تا حکومت آن کشور برای حضورش موافق شود چراکه آمریکا در سال‌های گذشته این ادعا را داشته که امنیت منطقه را حفظ کرده است بنابراین مردم ژاپن، آل سعود و کشورهای منطقه با حضورش مخالف هستند.

سادات کرمی تاکید کرد: بر کشورهای منطقه ثابت شد که آمریکا باید از منطقه خارج شود و این امر بسیار  مبارک خواهد بود بنابراین نتیجه گام آخر برجام را گرفتیم یعنی دولت ما اعلام کرده به هیچ تعهدی در برجام پایبند نبوده و با چنین شخصی (ترامپ) نمی‌توان قانونی برخورد کرد.

وی ادامه داد: اجماع عراق در بیرون راندن آمریکا از منطقه امری بسیار مبارک بوده و تصمیمی که ملت ایران و جوانان انقلابی این کشور در ۴۰ سال گذشته به این نتیجه رسیدند این است که سفارت آمریکا برای همیشه تعطیل شود.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: عراق در حوزه تصمیم گیری همیشه مستقل عمل کرده و اگر کمک مشاوره‌ای و حضوری از سوی ایران نیاز باشد باید براساس درخواست آن کشور صورت گیرد بنابراین اتحاد داشتن کشورهای منطقه باعث خواهد شد تا پیمان‌های جدی در حوزه امنیت برقرار و مشکلات اقتصادی نیز مرتفع شود.  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.