پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

‏«حسین» قربانیِ نماز مستحبی دبیر شد!

0

در جریان جلسه مجمع هیأت کشتی استان مازندران ‎علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون در حال صحبت کردن بود که حسین قربانی خبرنگار مازندرانی به بخشی از سخنانش معترض شد.


رییس ‎فدراسیون کشتی که چند وقتیه اسیر حواشی شده بلافاصله از حراست خواست خبرنگار رو از جلسه اخراج کنن!

‏دبیر در جلسه عنوان کرد: سی چهل درصد بلدم مازندرانی حرف بزنم، از دعوای شهرهای مختلف استان شما هم خبر دارم!
در این لحظه خبرنگار به این صحبت‌های رییس فدراسیون واکنش نشون داد. دبیر بلافاصله حسین‌و آدم بی‌ربطی خوند و خواستار عذرخواهی‌اش شد.
پادرمیانی عالیشان سرپرست ورزش استان هم جواب نداد.

‏‎قربانی سال‌ها به عنوان خبرنگار در مازندران فعالیت حرفه‌ای می‌کند، از فعالیت در خبرگزاری مهر گرفته تا تسنیم و این اواخر خبر آنلاین. وی چند سال پیش در حاشیه سخنرانی وزیر تعاون با محافظان عباسی درگیر شده بود. در مورد اتفاق مجمع کشتی به نظر دبیر از حواشی گذشته در مازندران دلخور بود!

‏خبرنگار با توجه به اظهارنظر گذشته دبیر در خصوص مازندرانی‌ها وقتی می‌بینه دبیر داره خارج از چارچوب حرف می‌زنه به نشانه اعتراض بهش میگه:«مسخره می‌کنی؟»
دبیر که این روزها کسی جلودارش نیست گفت: «مگه باهات شوخی دارم، اخراجش کنید، به عنوان رییس مجمع تا این آقا نره بیرون ادامه نمی‌دیم!»

‏عالیشان: قربانی از خبرنگارهای قدیمی ماست!
دبیر: باشه هر کی می‌خواد باشه، بندازینش بیرون!

اما نظر من؛
کسی که مستحباتش یادش نمیره خیلی باید مراقب رفتارش باشه. برخورد شما دور از فتوت و جوانمردی بود. شما در سن زیر سی‌سال زمانی که عقلت کامل نشده بود از لج رییس‌جمهور وقت رفتی عضو شورای پایتخت شدی!

‏دبیر ۱۷سال بعد در جریان برگزاری مجمع هیات کشتی مازندران، با وجود ۱۲سال مدیریت مستقیم (دو دور عضویت در پارلمان شهری، چهار سال ریاست بر فدراسیون کشتی) و استادیاری در دانشگاه علامه طباطبایی رفتاری دور از شأن یک مدیر از خود نشان داد.
نکنه مازنی‌ها را به جان هم انداختن تشویق هم داشت!

عنوان شد عالیشان سرپرست دستگاه ورزش در پایان مجمع حضوری از قربانی دلجویی کرد!

اما دبیر بلافاصله بعد از جلسه در گفتگو با یکی از خبرنگاران ضمن دفاع از رفتار زننده گفته نمی‌دونم این آقا خبرنگار بوده یا نه، همین که بر خلاف رویه خبرنگاران رو به جلسه مجمع راه دادیم نشون دهنده حسن‌نیت ماست! من خیلی محترمانه به ایشون گفتم جلسه رو ترک کنند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.